
- 経歴
Marshall University, MA Secondary Education & MS Adult Technical Education (TEFL)
- 専門分野
Teaching English as a Foreign Language (TEFL), Education
- 学位
MA and MS
- 著書
-
- Project-Based Learning in a Japanese University: a Disruptive Innovation in Business Education / 共著 / 2022年3月 / TEACHING AND LEARNING INNOVATIONS IN HIGHER EDUCATION , Libri Publishing Ltd., Oxfordshire, UK.
- 論文
-
- 英語能力試験および学期末アンケートの分析報告―英語力、モチベーション、本学のカリキュラムポリシーに着目して / 共著 / 2024年3月 / 東洋学園大学紀要 第32号
- Interdisciplinary Teacher Collaboration for an ESP Course: A Case Study / 単著 / 2023年5月 / The PanSIG 2022 Journal by the Japan Association for Language Teaching (JALT)
- Interdisciplinary Teacher Collaboration for an ESP Course: A Case Study / 単著 / 2023年5月 / The PanSIG 2022 Journal by the Japan Association for Language Teaching (JALT)
- 日本人大学生の英語力と、英語学習へのモチベーションに関する研究 / 共同 / 2023年2月 / 東洋学園大学紀要第31号
- 学際的なコラボレーションによる経営学部向けのCLIL授業開発共著 / 2022年2月 / 東洋学園大学紀要第30号
- Reflective Writing Through Project Based Learning / 単著 / 2020年2月 / 東洋学園大学紀要第28号
- 言語学習におけるポジティブな体験と学習意欲の関連性についての探索的研究 / 共著 / 2019年3月 / 東洋学園大学紀要第27号
- Teaching Advanced Language Learners: A Diary Study / 単著 / 2017年3月 / 『New Directions in Teaching and Learning English Discussion』 英語教育ディスカッションセンター発行
- Inverted Curriculum for ELT Teacher Development / 共著 / 2016年8月 / 『Focus on the Learner』 Tokyo:JALT発行